協會論壇聚會時間地點須知

hello everyone

自我介紹 (Ice Breaker)

版主: GraceKuo, Gracie, Benjamin Yeh, Harris1984, kevinliu, Happy Jan

hello everyone

文章Adi » 週一 8月 04, 2008 2:48 pm

Hi ! it is truely my honor to be at HEA with you guys. See ya ~
頭像
Adi
 
文章: 26
註冊時間: 週日 8月 03, 2008 12:50 am

文章CarmenTao » 週一 8月 04, 2008 7:42 pm

Dear Adi,
Welcome aboard! Thanks for uploading all the pictures at such a late night! It's good to have you in our club. Give you a BIG HAND !!!!


圖檔
頭像
CarmenTao
 
文章: 423
註冊時間: 週六 4月 07, 2007 10:50 am
來自: 內湖


回到 自我介紹 (Ice Breaker)

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客

cron