協會論壇聚會時間地點須知

Hello~

自我介紹 (Ice Breaker)

版主: GraceKuo, Gracie, Benjamin Yeh, Harris1984, kevinliu, Happy Jan

Hello~

文章cody » 週三 7月 09, 2008 10:22 pm

Hello, every body.
My name is Cody
I am the new member,
I wish My English will be better and better, and make many friends.
Nice to meet you.
cody
 
文章: 1
註冊時間: 週三 7月 09, 2008 10:13 pm
來自: 板橋

文章Karen0710 » 週三 7月 09, 2008 10:31 pm

Hi Cody,
I think we sat in the same table before. Too bad I didn't go to gathering last week....so I owe you a hug ok :oops: Nice to have you in HEA.
Karen0710
 
文章: 116
註冊時間: 週四 1月 31, 2008 11:05 pm


回到 自我介紹 (Ice Breaker)

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客