協會論壇聚會時間地點須知

Merry christnas!!!

自我介紹 (Ice Breaker)

版主: GraceKuo, Gracie, Benjamin Yeh, Harris1984, kevinliu, Happy Jan

Merry christnas!!!

文章teresalin » 週五 12月 12, 2008 6:20 pm

HOLA!
("Hola " means hello in spanish).
i am Teresa. i learned spanish recently because i plan to travel there next year. Merry Christmas everyone!!!
teresalin
 
文章: 8
註冊時間: 週六 10月 21, 2006 7:59 pm
來自: TAIPEI

文章Fiona Li » 週六 12月 13, 2008 11:27 am

Hola!!
Hey dear, do you want to join our party??
It will be fun!! Merry Xmas to yoy :)
頭像
Fiona Li
 
文章: 114
註冊時間: 週日 5月 11, 2008 9:41 pm


回到 自我介紹 (Ice Breaker)

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客