HOLA!
("Hola " means hello in spanish).
i am Teresa. i learned spanish recently because i plan to travel there next year. Merry Christmas everyone!!!
版主: GraceKuo, Gracie, Benjamin Yeh, Harris1984, kevinliu, Happy Jan
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客