協會論壇聚會時間地點須知

Sorry

自我介紹 (Ice Breaker)

版主: GraceKuo, Gracie, Benjamin Yeh, Harris1984, kevinliu, Happy Jan

Sorry

文章akiraken » 週五 9月 26, 2008 5:17 pm

Sorry~i can't go with everybody this Sat.
because this Sat. i'm very busy~
So, i will go with everybody next Sat.
see you guys
akiraken
 
文章: 2
註冊時間: 週五 9月 26, 2008 10:54 am

回到 自我介紹 (Ice Breaker)

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客